Projekt kategóriák:
Konzorciumvezető: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Wroclaw University of Economics and Business, PL
Konzorciumi partnerek: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Wroclaw University of Economics and Business, PL; University of Ostrava, CZ; University of Pécs, HU; University of Economics in Bratislava, SK; University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, SK; Obuda University (OU), HU
Projekt azonosítószáma: IVF-V4-22510113
Megítélt támogatás: 35 248 EUR
Támogatás mértéke: 100%
Óbudai Egyetem támogatási összege: 10 560 EUR
Megvalósítás időtartama: 2025.07.01-2026.12.31.
Projekt rövid összefoglalója
Az IMPACT projekt célja a V4-ek közötti együttműködés erősítése közös workshopok és képzési tevékenységek révén a projekt menedzsment kompetencia javítása, a nyelvi akadályok felszámolása, valamint a tudás- és tapasztalatcsere-hálózat létrehozása érdekében. Ezek a tevékenységek több európai projektet eredményeznek, növelik az egyetemek nemzetközivé válását és fejlesztik a nem akadémiai munkatársak kompetenciáit.
• A nemzetközi programokra vonatkozó javaslatok előkészítésében és a projektek irányításában a kompetencia fejlesztése.
• A Visegrádi Csoport (V4) országai közötti hálózatok fejlesztése és az egyetemek adminisztratív egységei közötti együttműködés erősítése.
• Tudás- és tapasztalatcsere a pályázatok előkészítésében, valamint a nemzetközi projektek irányításában és elszámolásában részt vevő akadémiai és adminisztratív személyzet között.
I – Nemzetközivé válás – a projektek nemzetközi dimenziója, figyelembe véve a szabályozások, szabványok és globális irányítási megközelítések különbségeit
M – Módszertan – multinacionális környezetben való munkavégzésre szabott projektmenedzsment módszertan
P – Partnerség – együttműködés kiépítése a különböző országokból származó szervezetek, érdekelt felek és csapatok között a projekt céljainak közös elérése érdekében
A – Alkalmazkodóképesség – rugalmasság a projektmenedzsmentben, hogy alkalmazkodjon a változó körülményekhez és a különböző országok helyi követelményeihez
C – Kommunikáció – hatékony kommunikáció, amely figyelembe veszi a nyelvi akadályokat és a kommunikációs stílusok különbségeit
T – Átláthatóság – átláthatóság, amely biztosítja a nyílt kommunikációt és a bizalmat egy nemzetközi csapaton belül