Projekt kategóriák:
Konzorciumvezető: Óbudai Egyetem
Konzorciumi partnerek: Technológiai Oktatásért Alapítvány, Katholiek Onderwijs Vlaanderen, Fundacija Girls Code Fun, Hacettepe Bilim Merkezi Egitim Arastirma Ltd (HSC), Szent Miklós Görögkatolikus Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
Projekt azonosítószáma: HU01-KA201-078702
Megítélt támogatás: 84.719.280 Ft
Támogatás mértéke: 100%
Óbudai Egyetem támogatási összege: 21.095.190 Ft
Megvalósítás időtartama: 2020.11.01. – 2023.08.31.
Projekt rövid összefoglalója
A projekt kontextusa/háttér
Belga, magyar, lengyel és török partnereinkkel közösen digitális alapú, egymásra épülő modulokból álló Komplex Fejlesztési Program létrehozásán és megvalósításán dolgozunk. Módszertant és képzést is kínálunk tanárok és szaktanárok számára, a hátrányos helyzetű és SNI gyerekek alapvető és digitális készségeinek fejlesztésére összpontosítva ISCED 1-3 szinten. Ezek a gyerekek hajlamosabbak a korai iskolaelhagyásra.
A projekt fő prioritásai:
Az ADD/ADHD-s gyerekek kulcskompetenciáinak fejlesztésének erősítése. Az észlelés javítása mindig fontos, pl. a hallási és vizuális területek digitális alkalmazásokkal jól fejleszthetők.
A korai iskolaelhagyás és a hátrányos helyzet kezelése: célunk a hátrányos helyzetű tanulók tanulási eredményessége közötti egyenlőtlenségek csökkentése, hogy reális esélyük legyen a szakképesítés megszerzésére.
A program bevonja a szülőket támogató szerepükben, és célja a pedagógusok szakmai profiljának erősítése.
A természettudományok, a technológia, a mérnöki és a matematika (STEM) terén a teljesítmény és érdeklődés növelése: a diákok elsajátítják a kódolás alapfogalmait, miközben a tanulási folyamatot felfedezésként, kreatív és örömteli tevékenységként élik meg, sikerélményekkel.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100089656741651
https://stem.uni-obuda.hu/sober-erasmus-mulitplikacios-esemeny-edeleny/
Newsletters: